ГРИЖА ЗА КЛИЕНТА
Грижата за клиента за нас означава безкомпромисното прилагане на единни стандарти, които гарантират доброто здраве на крайните потребители, индивидуален подход към специфичните изисквания на всеки клиент и предлагането на продукти със запазени вкусови качества.
Това правило е било в основата на нашата работа през годините и е част от фирмената философия за професионална работа и отношение, бизнес морал и високо качество, както на предлаганите продукти, така и на всички бизнес операции. Във ВиВенда има разработени и внедрени задължителни стандарти за работа и обслужване, етичен кодекс и програми за обучение на персонала.
Програмата на ВиВенда "Грижа за клиента" се основава на принципите :
отговорност към всички професионални клиенти и техните гости;
предлагане на безопасна и качествена храна;
прозрачност в отношенията и операциите;
защита на фирмените данни и информацията;